Katalog firm

Dowiedz się, z kim prowadzisz interesy!

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą ładunku lub pojazdu, ale chcesz uzyskać więcej informacji o danej firmie, możesz skorzystać z Katalogu firm transportowych. Zawiera on odpowiednie informacje dotyczące tysięcy europejskich firm transportowych - potencjalnych nowych partnerów biznesowych.

  • Szukasz firmy transportowej wykonującej regularne kursy do Francji? A może magazynu w Hiszpanii lub Niemczech? Istnieje duża szansa, że w naszym katalogu znajdziesz to, czego szukasz! Szybko i łatwo znajdź informacje dzięki świetnie działającej funkcji wyszukiwania. Po uzyskaniu listy wyników wyszukiwania, zastosuj różne filtry optymalizujące wyniki. Najbardziej kompletne profile firm zostaną wyświetlone na górze listy. 

  • Wyłącznie certyfikowani klienci Teleroute są wyświetlani na liście i tylko oni mogą przeglądać i edytować wpisy. W ten sposób zapewniamy wysoką jakość informacji.

  • Pamiętaj o aktualizowaniu własnych informacji, ponieważ Twoja firma również zostanie umieszczona w Katalogu. Aktualizuj profil firmy przy pomocy kilku kliknięć i udostępnij przydatne informacje takie jak najważniejsze dane kontaktowe, adres, preferowane języki, regularne kursy, magazyny i dużo więcej. W ten sposób TY skorzystasz z BEZPŁATNEJ reklamy! Zapamiętaj: jeśli chcesz znaleźć się wysoko na liście wyszukiwania, aktualizuj profil Twojej firmy.

  • Nie marnuj czasu: Katalog pomoże Ci znaleźć to, czego szukasz bez marnowania czasu na przeszukiwanie Internetu lub książek telefonicznych. Aby w ciągu kilku sekund uzyskać wysokiej jakości informacje, wystarczy „wpisać, wyszukać i znaleźć”!’

  • Unikaj pomyłek w pisowni: w przypadku działalności w międzynarodowym środowisku biznesowym, niewłaściwe zrozumienie pewnych kwestii na początkowym etapie kontaktu może prowadzić do późniejszych problemów. Aby temu zapobiec każdy klient otrzymuje unikatowy numer Teleroute, do którego przypisane są informacje o jego firmie. Numer Teleroute to również „symbol certyfikowanej jakości”, który można przekazać swoim partnerom.

  • Ulubione firmy: Istnieje możliwość utworzenia listy firm, z którymi regularnie prowadzisz interesy lub partnerów, z którymi planujesz nawiązać kontakt w najbliższej przyszłości. Można nawet dodawać notatki osobiste i komentarze. Katalog można traktować jako osobistą i zawsze aktualną książkę adresową!